Zaltbommel - Reisverslag uit Zaltbommel, Nederland van Sara - WaarBenJij.nu Zaltbommel - Reisverslag uit Zaltbommel, Nederland van Sara - WaarBenJij.nu

Zaltbommel

Door: Sara

Blijf op de hoogte en volg Sara

23 Augustus 2014 | Nederland, Zaltbommel

En toen kwam ik aan met de Sprinter in Zaltbommel. Ik moest meteen aan het scoutingkampvuurlied denken: en te midden van die rommel, rommel, dreef de torenspits van bi-ba-bommel. Toen ik vanuit mijn raam (ja ik heb hem al toegeeigend) de kerk zag, viel me op dat er helemaal geen torenspits op die kerk zit. Hij is gewoon stomp en vierkant! Toen kwam een gedachte dat dat misschien daarom gezongen werd in het liedje, haha!
Ik reis nu door naar 's-Hertogenbosch. Locals noemen het Den Bosch. Ik zal jullie dan weer op de hoogte houden!
Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zaltbommel

Mijn eerste reis

Helemaal met de trein naar Tilburg!

Recente Reisverslagen:

23 Augustus 2014

Weer naar huis

23 Augustus 2014

Tilburg de gekste!!

23 Augustus 2014

's-Hertogenbosch

23 Augustus 2014

Zaltbommel
Sara

Actief sinds 16 Maart 2015
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 3281

Voorgaande reizen:

16 Maart 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

23 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: