Tilburg de gekste!! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Sara - WaarBenJij.nu Tilburg de gekste!! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Sara - WaarBenJij.nu

Tilburg de gekste!!

Door: Sara

Blijf op de hoogte en volg Sara

23 Augustus 2014 | Nederland, Tilburg

Het heeft even geduurd maar ik ben veilig aangekomen in Tilburg!!! Na even kijken waar ik moest zijn, ben ik de straat overgestoken mbv een stoplicht en heb ik natuurlijk eerst een selfie gemaakt (zie foto's). Ik werd opgehaald door "verre" vrienden met de auto. We zijn eerst naar een Tilburgse Jumbo gegaan. Omdat Corine (ene vriendin) graag Sangria wilde halen en ik mijn id-kaart in de auto had laten liggen. Hadden w besloten dat ik wel meteen door zou lopen bij de kassa. Ondanks mijn leeftijd van 23 jaar word ik namelijk nog steeds gevraagd om mijn legitimatie (compliment!!). Ik heb daarom een gratis kopje koffie gepakt en ik liep feilloos door de kassa heen alsof ik alleen kwam voor de gratis koffie, hihi.
Nu zit ik op de bank uit te rusten van mijn reis en heb ik net verloren met een potje Carcasonne. Vanavond begin ik aan mijn terugreis maar ik ga eerst uit eten bij een restaurant genaamd "Rodeo" wat erg lekker blijkt te zijn. In het bijzonder de gepofte aardappel met zure room!
Groetjes!

• 23 Augustus 2014 - 18:04

Stephie:

Wauw Sara! Wat een avontuur! Super cool dat ik je voortaan volgen :D ik wacht vol spanning op je volgende bericht! xxxxxxxxxxx

• 23 Augustus 2014 - 18:15

Grote Vriendin:

Om verliefd op te worden <3333

• 23 Augustus 2014 - 22:55

Kabob:

Inspirerend. Ooit wil ik ook zoiets doen.