Weer naar huis - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Sara - WaarBenJij.nu Weer naar huis - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Sara - WaarBenJij.nu

Weer naar huis

Door: Sara

Blijf op de hoogte en volg Sara

23 Augustus 2014 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Helemaal uitgeput van al die mooie indrukken zit ik nu weer in de trein naar huis. Ditmaal zit ik in de intercity van Den Bosch naar Utrecht. De sprinter kwam namelijk een half uur later en ik moet zeggen dat de temperatuur in Tilburg niet te genieten was, volgens mij nogal een koude dag voor 23 augustus. Een schrale troost: het is vrij duister buiten dus ik zou toch niets zien van al die mooie tussenstops van de Sprinter.
Het was een geslaagde middag en avond in Tilburg, we hebben heerlijk gegeten bij Rodeo en we hebben ook hard kunnen lachen. De Tilburgse inwoners zijn toch wel "gezellig" te noemen aangezien er twee bekenden kwamen aanlopen en mijn Tilburgse vrienden hen uitnodigden aan tafel! De serveerster deed er totaal niet moeilijk over en bleef ons de hele avond met een lach serveren. Vandaar ook de hoge nota hihi.
Naar het station gelopen en toen begon het wat te miezeren. Ik ben blij te zeggen dat ik nu in een warme trein zit! En het mooie is dat ik over een klein kwartier alweer in Utrecht ben, waarna ik mijn reis per fiets doorzet. Dan kan ik nog wat Utrechtse lucht opsnuiven en hopelijk is het daar droog. Ik wens jullie nog een fijne nacht. Groetjes!

  • 23 Augustus 2014 - 23:18

    ANOniem:

    Fijn dat je het zo goed kon vinden met de locals ;) :) (y)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, 's-Hertogenbosch

Mijn eerste reis

Helemaal met de trein naar Tilburg!

Recente Reisverslagen:

23 Augustus 2014

Weer naar huis

23 Augustus 2014

Tilburg de gekste!!

23 Augustus 2014

's-Hertogenbosch

23 Augustus 2014

Zaltbommel
Sara

Actief sinds 16 Maart 2015
Verslag gelezen: 742
Totaal aantal bezoekers 3275

Voorgaande reizen:

16 Maart 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

23 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: